Szállítás és Garancia

Szállítási információk

Az árucikkek személyesen is átvehetők.

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.
A szállítási költség minden esetben a vásárlót terheli. A szállítási költség bruttó összegként kerül felszámolásra.

A megrendelt termékeket postai úton juttatjuk el Önhöz.

A szállítási költség Szigethalmon és környékén 10000,- Ft felett ingyenes, más esetben a Magyar Posta árai irányadóak.

Az 1000.- Ft alatti megrendeléseket a magas postaköltség miatt nem áll módunkban teljesíteni. A szállítási költségeket a honlap előre kiszámítja, azonban a csomagolás súlyát nem tudja előre megbecsülni, ezért a kalkulált ár eltérhet a valós szállítási költségtől.

Az árucikkek személyesen is átvehetők a Szigethalom, Mű út 88. szám alatti üzletünkben.

Megrendelését követő 2 munkanapon belül (kivéve szabadság ill. szabadnap (vasárnap) alatt, e-mailben vagy telefonon megkeressük a vásárlót visszaigazolás végett, amennyiben a megrendelő lapon email címét is feltüntette.

A megrendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendelt árukat, azok árát és a vásárló adatait annak érdekében, hogy Önnek lehetősége legyen ellenőrizni megrendelése és adatai helyességét. A visszaigazolás tartalmazza még a szállítási költséget is.

Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben vagy telefonon visszaigazolja. A megrendelt árut a vásárló visszaigazolása után (munkanapokat számítva) 2 napon belül postára adjuk. Ezután a csomag kézhezvételének időpontja a posta kézbesítési idejétől függ, azaz a csomagot átveheti a feladásától számított minimum 24 óra és maximum egy hét időtartamon belül. Ha 5 munkanap múltán sem érkezne meg a várt küldemény, kérjük, azonnal keressen meg minket telefonon vagy e-mailben, mert lehetséges, hogy a csomagját a posta valamilyen jelzéssel (pl.: címzett ismeretlen; címzett nem tartózkodott otthon, értesítés ellenére a csomagért nem jelentkezett) visszaküldte hozzánk. Ha idejében kapunk öntől értesítést, talán a posta visszairányítási folyamata leállítható. Ha a posta a csomagot visszaküldte, azt újból postára kell adnunk, a postaköltség újbóli felszámolásával.

Ha 24 órán belül több alkalommal rendel, rendeléseit összevonni csak akkor tudjuk, ha ezek a reggel 6-tól másnap reggel 8-ig tartó időintervallumba esnek. Ha rendeléseit össze szeretné vonni, értesítsen bennünket a penzesmonika75@gmail.com e-mail címen.

A küldemény átvételekor a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot.

Az esetleges reklamációk érvényesítése érdekében, kérjük őrizze meg a csomag kifizetését igazoló pénzbizonylatot. A csomagokat a Magyar Posta Rt. szállítja Önnek!

Garancia:

A megrendelő a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől és a termék visszaküldésétől számított 14 napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról és a weboldalunk ÁSZF-ból.

Cégünk a hazai törvényeknek megfelelően, továbbá a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek szerint jár el. A megrendelt termékekre kellékszavatosságot és termékszavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén kérem a lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa a Játékliget Játékbolt Vevőszolgálatát. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló a felelős. Hibás teljesítéskor a szavatossági sorrend alapján járunk el. Első lépésben kicseréljük a hibás terméket, amennyiben cserére nincs mód, úgy árengedményt kínálunk fel, ill. a megrendelő levásárolhatja az összeget más termékre vagy a kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak helye nincs. A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni, de a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (csere esetén a visszaküldés postaköltség, ill. a termék árának a visszafizetésével kapcsolatos költségek) a Játékliget Játékboltot terhelik. A hibás terméket a vásárló saját költségére vagy személyesen köteles az Eladó üzlet címére eljuttatni. Üzletünk utánvétes csomagot nem vesz át! A jótállás érvényesítésének feltétele minden esetben a számla vagy blokk másolata, az eredeti csomagolás és minden tartozék megléte. A hibás terméket kérjük személyesen adja át vagy  ajánlottan postázza címünkre. A termék átvételéről az ÁSZF-ban foglaltak szerint jegyzőkönyvet veszünk fel. A jótállás, szavatossági eljárás menetéről, az ÁSZF-ban tájékoztatjuk a vásárlót.
A Webáruházban kizárólag új termékek kerülnek értékesítésre. A vásárolt termékek használata előtt figyelmesen olvassa el azok használati utasításait, a termékekre vonatkozó korcsoport meghatározásokat és ezek rendeltetéseit tartsa be. A nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra és sérülésekre, a természetes elhasználódásra a jótállás nem vonatkozik. A szállításból adódó károkért felelősséget nem tudunk vállalni. Kérjük csak bontatlan és hibátlan csomagolású terméket vegyen át!

Visszáru

A kiszállított terméket csak eredeti csomagolásban, számlával együtt tudjuk visszavenni, ez esetben, a kiszállítást követő 8 munkanapon belül küldje vissza a terméket címünkre. Az árut egyszerű csomagként, "kísérőlevél belföldi postacsomaghoz" (zöld színű) nyomtatvánnyal és ne utánvéttel adja fel, mert az így visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni. Az áru ellenértékét postai úton vagy banki átutalással küldjük el az áru beérkezését követő maximum 30 napon belül. A cserével, illetve visszavásárlással kapcsolatban felmerülő csomagolási- és szállítási költségek a vásárlót terhelik.
Az Ön megrendelésének, azaz velünk kötött szerződésének teljesítése során a 17/1999. Kormányrendeletnek megfelelően járunk el. Hibás teljesítés esetén a szavatosságra vonatkozó vásárlási igényeket a 49 / 2003 (VII. 30.) GKM rendelet alapján rendezzük.

Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg Vevőszolgálatunkat a penzesmonika75@gmail.com címen.

Vissza
Copyright © 2017 Zen Cart. Támogatók: Zen Cart Business telecom | Red Passion theme by CssTemplateHeaven

Valid XHTML 1.0 Transitional